Youtube-markkinointi

Meillä on kaksi isoa kansainvälistä YouTube-kanavaa, joiden katsojista noin 90% on aikuisia miehiä. Katsojista noin 6% on Suomessa, noin 15% Pohjoismaissa, 45% Yhdysvalloissa ja loput melko tasaisesti muissa länsimaissa. Katsojistamme suurin osa on kiinnostunut tekniikasta ja tieteestä sekä suuri osa työskentelee suunnittelu-, valmistus- yms. teknisen alan töissä. Pyynnöstä voin toimittaa tarkempaa ja tuoretta dataa katsojistamme kanavakohtaisesti. 

Kanavamme ovat:

Hydraulic Press Channel
Yksi Suomen tunnetuimmista, suurimmista ja kansainvälisesti menestyneimmistä YouTube-kanavista, 1.8 miljoonaa tilaajaa ja kymmeniä viraalihittejä. Videot ovat aina olleet vain ja ainoastaan tavaroiden ja materiaalien murskaamista hydraulipuristimella, jos se ei ole rikki, älä yritä korjata sitä. Olemme kuitenkin aika kekseliäitä ja olemmekin saaneet tehtyä monta todella onnistunutta markkinointivideota tälle kanavalle. Esimerkkinä 20th Century Foxille toteutettu elokuvan YouTube-mainos:

Beyond The Press
Meidän ja monen katsojamme mielestä tämä on se paras kanavamme. Sisältöä voisi luonnehtia Myytinmurtajiksi ilman myyttejä. Eli me ja katsojamme keksivät mitä hulluimpia ideoita, joita kokeilla videoilla ja sitten me pyrimme toteuttamaan ne käyttäen itse rakentamiamme koneita, räjähteitä, suurnopeuskameroita jne. kaikkea mitä hyvään YouTube-videoon tarvitaan. Tämän kanavan videoilla ei ole niin selkää ja vakiintunutta konseptia, sekä videot ovat hieman pidempiä, mikä laajan aihealueen kanssa mahdollistaa erittäin monipuolisen tuotesijoittelun. Lisäksi olemme erittäin innovatiivisia myös tämän kanavan suhteen, joten vaikka mitään selkeää videoideaa ei vielä olisi, niin voit ottaa yhteyttä ja ideoidaan yhdessä jotakin hullua ja koukuttavaa.
Esimerkkinä Prenta 3D-tulostimien kanssa tehty maailman suurin fidget spinner: